23.4.2013

Tänään olen...

... taas ollut koulussa lasten kanssa. Päivä oli kamala. Onneksi sijaisteluni ovat nyt toistaiseksi ohi.

... pukenut ylleni tylsät opetus-vaatteet jotka vaihdoin oman itseni vaatteiksi kotiin päästyäni.

... syönyt syntymäpäiväkakkua. Minulla on huomenna syntymäpäivä. Täytän 19 vuotta. Siksi sain tänään kakkua, koska nyt olen Tampereella, enkä saisi Hollolan ihmisiltä kakkua muutoin.

.. nukkunut koko pitkän bussimatkan Hollolasta Tampereelle. Ja kuolasin.

... haistanut sateisessa ilmassa syksyn.

... syönyt pinaattikeittoa rakkaani kanssa.

... keskustellut rakkaani kanssa opettajuudesta.

... katsellut Tampereen lokkeja. Olen havainnut, että keväisin lokit laulavat. Mutta kesällä, loppukesästä ja syksyllä ne räääkyvät.


... ostanut kynsilakan.

... unohtanut että minulla on huomenna syntymäpäivä.

Eipä minulla sitten muuta. Hyvää illanjatkoa! Kiitän teitä kommenteista. Ne ovat aina mukavia. Ja sinulle, lukijani, joka et enää ole lukijani, sanon heihei. Oli kiva, kun olit lukijani edes hetken aikaa. Ehkä palaamme joskus astialle. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti