24.4.2013

Sellainen oli syntymäpäiväni.

Noniin. Syntymäpäivät taitaa tänään olla jo juhlittu. Olen saanut mukavia onnentoivotuksia puhelimeeni ja facebookiin (tietysti). Yhden jopa täällä blogin puolella. Kiitos siitä. :) Ja tervetuloa uusi lukijani!

Aamulla rakkaani yllätti minut tulppaaneilla. Illemmalla caesar-salaatilla. Se salaatti on mieliruokaani. Tai ainakin yksi niistä. Olin niin onnellinen rakkaani yllätyksestä, etten voinut ollakaan.

Olen tänään syntymäpäivänäni käynyt kirpputorilla, syönyt kakkua ja pinaattikeittoa sekä caesar-salaattia. Saimme myös kirjeen, jossa ilmoitettiin että olemme saaneet rakkaani kanssa TOAS:ilta asunnon. Ja illan päätämme rakkaani kanssa Avaraan Luontoon ja Intouchablesiin.

Yhden toivomuksen esitin vielä illalla; Olisinpa saanut viiniä. Kello oli jo niin, että Alko oli suljettu. Ei se haittaa. Kohtahan on vappukin.



Rakkaani pyllisti minulle syntymäpäivänäni ja otti minusta kuvan.

Syntymäpäivän asu. Gypsy-hame, kiva että juhlistit kanssani.

Tänään on ollut hyvin kaunis päivä. Oikein sellainen päivä, joka voisi loppua rumasti. Tänään kauniina huhtikuisena kevätpäivänä on joku saattanut menettää läheisen, työpaikan, lemmikin tai jokin muu murhe on saattanut järisyttää elämää. Minulla on kuitenkin ollut syntymäpäivä, eikä mitään kurjaa ole päivässäni tapahtunut. Olen saanut lahjoja ja hemmottelua perheeltäni ja rakkaaltani. Kaikilla on niin Lahdessa ja Hollolassa kuin Tampereellakin hyvin, eikä ole mitään hätää. Ystäväni ovat muistaneet minua ja sanoneet että olen rakas. Olen kiitollinen näistä päivistä, jolloin olemme turvassa ja onnellinen. Toivottavasti muistan nämä vanhoina päivinä.



Niin kaunis on maa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti