9.4.2013

Tänään olen taas...


... ollut tekemättä mitään. No kävinhän minä Hemmon kanssa sillä hienolla kävelyllä ja katselimme mummoja... Mutta se ei ole minun kannaltani kovin merkittävää.. Olisin tänään voinut vaikka tehdä maailmanrauhan, keksiä parannuskeinon hiv:iin tai pysäyttää ilmastonmuutoksen.. No ehkä hieman liioittelen. Mutta ymmärsitte toki pointin.



Olen tänään kuitenkin saanut jotakin aikaiseksi; olen kirjoittanut miljoona työhakemusta (hups, taisin taas hieman liioitella) ja tehnyt jauhelihakastiketta ja organisoinut tulevia päiviä. Olen myös soitellut tärkeitä bisnespuheluita kesäduunipaikkoihin. Kovat on bisnekset tällä mimmillä nimittäin.. Juu.


Puin tänään myös vaatteet. Ne antoivat minulle puhtia tähän päivään. Mekkoni löysin viimeviikolla kirpputorilta. Neuleen joskus viime syksynä, varmaan samalta kirpputorilta, jos oikein muistan. Tässä taitaa olla kesän 2013 lempimekkoni. Tervetuloa vaatekaappiini, oi kesämekko. [Rakas, ei ollut kallis mekko, lupaan olla säästeliäs!]

ps. Terkkuja taas uudelle lukijalle! Khihihihi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti