8.4.2013

Kävin Lahdessa, ja tein kaikkea muutakin kivaa.

 Tänään oli vissiin maanantai. En tiedä, sillä kaikki päiväni ovat samanlaisia, kun en käy enää koulussa, vaan olen lomalla. Minulla oli ainakin ihan mukava maanantai. Heräsin, ja söin aamupalaksi  tortillasipsejä. Ihan kuin olisi oikeasti lomalla.


Iltapäivällä minä ja siskoni ja äitini pyörähdimme Lahdessa. Minulla ei ollut mitään syytä tai tarkoitusta lähteä Lahteen, mutta ajattelin että saanpa ajan kulumaan ja äiti ja Sara seuraa. Tarkoitus tällä reissulla oli ilmeisesti poiketa vain apteekissa, mutta niinhän siinä aina käy, että poikkeaa jossain muuallakin mm. henkkamaukassa, tiikerissä ja Anttilassa. Arnoldissakin kävimme.

Mukaani tarttui tältä reissulta lippalakki, vartalovoide, pesusieni, paistinpannu ja pitkästä aikaan ihan uusi vaatekappale, nimittäin henkkamaukasta ale-paita. Mitään en mennyt tuolta kaupungilta hakemaan mutta aina jotenkin eksyy..

Tässä pelleilen apteekissa. Niin ei kai saisi tehdä. Ps. Peilipose-kuva.


Hieman epätarkka, mutta tunnelma välittyy. Annan Lahdelle anteeksi kaiken sen rumuuden ja likaisuuden ja hajut ja sotkun, kun se on auringon laskiessa noin kaunis.

Tässä minun lippalakkini auringon laskussa.

Varjomme. Ihan kuin kesällä.

Lahti on kaunis ilta-auringossa.


Ja hei! Katsoiko kukaan telkusta äsken HelsINK:iä? Minä katsoin ja aika kurjalta vaikutti. Joukossa oli myös minun leimani väkertäneet Tony, ja siksi haluaisin tuota ohjelmaa seurata mutta ensivaikutelma saattaa nyt vaikuttaa asennoitumiseeni koko ohjelmaa kohtaan..

Ps: Kiitos ihanista kommenteista ja terveisiä sinulle uusi lukijani! Nyt minulla on yhteensä viisi lukijaa. Voisin juhlistaa tätä syömällä hieman tortillasipsejä. ^^ Terveisiä teille kaikille! Ja hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti