25.5.2013

Myyh ;_;

Haluaisin tummaa suklaata mutta en jaksa mennä kauppaan.

Haluaisin myös viinirypäleitä mutta en jaksa vieläkään mennä kauppaan.

Mieleni tekisi myös caesar-salaattia, valkoviiniä, mansikkakakkua ja jäätelöä. Mutta en jaksa mennä kauppaan.

Eikä minulla edes ole rahaa.

Haluaisin kirjoittaa jotain järkevää, muttei minulla ole mitään sanottavaa tänään.

Haluaisin myös tänään käyttää kameraani pitkästä aikaa, ja kuvata jotain. Esimerkiksi kesän 2013 kesämekkoani.

Mutta olen kuvauskelvoton tänään.

Minulla on siivouskampaus, hiukset hapsottavat ja bilettämiset painavat kasvoilla.

Ei siis valokuvausta.

Haluaisin myös katsoa muumilaakson tarinoista ne kolme jaksoa, jotka ovat Suomessa esityskiellossa, mutta löytyvät juutubesta englanniksi. Mutta en osaa englantia.

Ja tosiaan, haluaisin todella kirjoittaa jotain järkevää ja mullistavaa, muttei minulla ole mitään mielenvikast mielessäni.

Haluaisin nyt paljon asioita mutta en saa mitään aikaiseksi.




Ja tässä kaunisteleva havainnollistava kuva siitä, miltä tuo kurjuus nyt näyttää:


Vauvahiukset hapsottaa, okei. Paidanhelmassa on persikkaa joka kohta värjääntyy ja mädäntyy ja haisee. Hiukset kyllä haisee.. Olen kolhinut itseäni viimeaikoina lukuisia kertoja tiettyjen tekijöiden toimesta. Kunpa vain nyt saisin sitä tummaa suklaata ja viinirypäleitä ja saunaa.

Jospa tämä elämä nyt tästä. Katselen vähän muumeja ja menen saunaan. Sitäpaitsi suklaa on epäterveellistä pääosin. Huomenna on kiva päivä, ei hätää Elina..

Mutta kivaa on se, että minulle on ilmestynyt jälleen uusi lukija. Tervetuloa, ja pahoittelen surkeuttani!


Näkemiin! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti