6.5.2013

Kuinka kuluu multa maanantai?


Eilen oli tosiaan, ah, niin rauhallinen sunnuntai. En tehnyt mitään. Heräsin klo 11 ja olin nukkunut tukevat yöunte mutta nukuin silti vielä päiväunet. Ei ole kiire mihinkään, eikä hätää mihinkään. Se oli hyvä sunnuntai se.

Mutta tänään, maanantaina. Kaikki oli toisin. Olen ollut kiireinen. Heräsin jo puoli kymmeneltä (kääk!!!) ja olen siitä asti juossut kaupungilla pää kolmentena jalkana. Menin tänään nimittäin työhaastatteluun. Siksi aikainen nousu.

Olen melko stressaantunut kesätöistä. Niitä ei tunnu löytyvän mistään. Tuhansien työhakemuksien joukosta yksi otti minuun yhteyttä ja pääsin työhaastatteluun. Toivottavasti tärppäisi.







 
Olen sitä mieltä että jos ei tällä asulla saa kesätöitä niin perustan kyllä itse yrityksen ilman pääomaa. Kudon vaikka villasukkia ja myyn niitä. Kyllä ottaa päähän välillä tuo työnantajien touhu. Eivät kutsu edes työhaastatteluun. Kuinka he silloin voivat tietää, että minä olen juuri se henkilö, joka ei sovi heidän palkkaamaan duuniin? Mutta tällainen valittaminen on ihan turhaa loppukädessä. Itsehän vaikutan siihen suuresti, pääsenkö toihin vai en. Ja muista Elina, joillain on asiat vielä huonommin. "Muistan".

Kuitenki, tämän päiväinen haastattelu meni melko mainiosti. Haastettelijakin kehui, että olin vakuuttava. Tästä syystä palkitsin itseni: ostin kaupasta tarvittavat ainekset ja väsäsin caesar-salaattia.

Noin. Että sellainen päivä. Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti