2.5.2013

Mielevikast Wappundeerust

Otsikko on ruma. Oikeasti kerron teille kauniista vapustani.

Oli sateinen typerä tiistaiaamupäivä. Etelä-Suomessa satoi vettä ja oli harmaata, kuten varmaankin kaikkialla muuallakin Suomessa. Kiitti vaan tästä, Suomen kevät. 

Mutta tiistai oli surkea (aluksi). Istuin katukivetyksellä vesisateessa, söin karkkia ja join siideriä. Siitä syystä että...


... siideri on hyvää ja yksinkertaisesti vain tykkään istua vesisateessa katukivetyksellä ja syödä karkkia. No ei. Jos tilanne olisi saanut epämiellyttävän ja inhottavan käänteen, emme kyllä olisi viettäneet vappua, Haru. Olisimme istuneet yhdessä katukivetyksellä ja juoneet kaljaa vesisateessa. Pusuja sulle, oot rakas!

Sitten meillä alkoi paardit. Vähän munkkii ja sitä kaljaa. Tytöt lähti torveen. Torves oli Raappana. Ei kiinnostanu. Lähettii pihalle juomaa kaljaa. Sit mentii yöpalalle johonki ihanaa majaan ja saatiin hyvää feta-balsamico-punainen pesto-pastaa ja hyvä mieli. Ihme että muistan tuon pastan reseptin.


Tytöt torves ja kynsilakat kynnes. (Vasemmalta oikealle: Chiko, Naruto, Haru. Forever in Lahti, meistä jälki jää)

Vappuni (tai oikeastaan se vappuaattoilta ja yö jne.) oli nihkeästä alusta huolimatta kyllä aivan mahtava. Mun mahtavat mimmit mun messis, ja siinä sivussa pari muuta makeeta tyyppii. Makeit juomii ja me ollaa nuorii. Mitä tämä riimittely nyt oikein on? Olen vain niin fiiliksissä kun selailen puhelimen kuvagalleriaa ja ihastelen niitä punaisia silmiä...

Siinä sitä nuorallakävelyä. Harua taitaa vähän jännittää.

 Keskiviikkona sitten Wappuna menin autolla keskustaan (hoitohauvan kanssa) mikä oli virhe. Oli skumppaa ja sidukkaa. Mutta ne eivät olleet minua varten. Mitä tästä opimme: käytä bussia. Alkoholi ei lämmittänyt mieltäni ja minä olin kylmissäni. Muut hyppelivät nurmella paljain jaloin, heittivät voltteja ja kävelivät nuoralla. Minä en. Olin varmasti ihan kamala ihminen sillä hetkellä.  Toivottavasti kenellekään ei jäänyt paha mieli minusta. Ensi vappuna sitten käytän sitä bussia, aivan varmasti.

Nämä päivät/tämä päivä Wapun jälkeen ovat kuluneet/on kulunut lähinnä makaroonia ja voita syödessä. Olen vähän myös lukenut Naisen iholla-kirjaa ja ulkoiluttanut hoitohauvaa. Söin myös suklaata.

Nyt tosiaan olen hoitohauvaa hoitamassa. Asun yksin omakotitalossa hauvan kanssa. Pelkään ja itken itseni öisin uneen... Never. Nyt alan itkemään rakkaani kanssa kun katsomme synttärilahjaksi saamani elokuvan. Intouchables. Toivottavasti teillä oli ihan mahtava wappu. Terveisiä kaikille! Mielenvikast!!!!11

... toivottavasti en unohtanut mitään oleellista vapustani...

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti