27.3.2013

Torstai on raivoa ja iloa täynnä

 
Nyt tekisi mieli räyhätä. On ollut kurjaa päivässäni. Mutta en halua räyhätä, sillä päivässäni on ollut myös kivoja juttuja. Voin kertoa räyhättävistä asioista hillitymmin mutta kivoista asioista sitten hieman koreammin, jotta ne peittoaisi räyhättävät asiat. Tässä ne tulevat:
 
1. Tänään oli nahkatakkikeli Lahdessa. Viiletin ulkona aurinkolasit päässä ja takki auki (siis nahkatakki, ja kävelin paljaalla asvaltilla. Minun ei varmaan tarvitse hehkuttaa tätä enempää, sillä pystyt varmasti itse kuvittelemaan miltä se tuntui.
 
2. Olen Lahdessa, joten voin ottaa taas koko vaatekaappini sisällön käyttöön, en ainoastaan sitä, mitä rinkkani sisältää, kuten Tampereella. Olen siis iloinen että sain pitkästä aikaa käyttää farkkuja.
 
 
 

Tältä näytti minun nahkatakkikeli-asuni.




Tässä olennainen osa nahkatakkikeli-asuja: kalanruoto.




Tässähän minä. Rapikossa.

 
 3. Liikenne on kevään myötä mennyt mahdottomaksi. Ehkä aurinko sokaisee niin, etteivät autoilijat erota säihkystä toisia autoilijoita, punaista ja vihreää toisistaan, eivätkä tajua vilkuilla peileihin esim. vaihtaessa kaistaa (saatikka se vilkun käyttö!).

4. RÄYH: Lähdin Lahden keskustaan bussilla noutamaan puhelintani, jonka kaksi viikkoa sitten vein huoltoon. Kuten arvata saattaa, kaikki oli menetetty. Ei puhelinnumeroita, ei muistiinpanoja, ei kalenterimerkintöjä, ei kuvia, ei musiikkia. Tässä kohtaa sanoin kyllä ehkä liiankin kovaan ääneen "vittu". Puhelin ei ole enää oma itsensä, en tunne sitä omakseni. Kaikki whatsapit ja pasianssit ja ängri böördsit pitää ladata uudellee. Oma vikani, kun ei ollut varmuuskopioita. Hemmetti!

5. Söin salaattia. Mäkkärin caesar-salaattia. Väittivät mainoksessa, että uusia salaatteja on valikoimassa. No ajattelin olla mainoksen uhrilammas. Olihan se uusi salaatti. Paljon maukkaampi ja parempi, kuin entinen kurja mäkkärin caesar-salaatti. Ei niin hyvää kuin omatekemä, mutta sain vatsani täyteen ja tulin iloiseksi ja unohdin puhelinmurheet.

6. OSTIN KENGÄT. (Nyt ne puhelinmurheet vasta katosivatkin) Viimeksi kun ostin jotain uutta, niin silloin en voinut päivittää sitä blogiin, sillä minulla ei ollut silloin vielä blogia hahaha! Mutta nyt. Katsokaa. Alla. Oleva. Kuva...




Uudet kengät, 23 egee.




 ... DinSko, pure leather, 22,45 €, kyllä kiitos. En vain voinut jättää niitä ostamatta. Muistuttivat niin minua eräistä rakkaista kengistäni, jotka ovat jo aikansa eläneet (katso seuraava kuva).


Ovat varmasti sukua, niin ovat saman näköiset.


..Tässä on minun entiset rakkaat kenkäni ja uudet rakkaat kenkäni, jotka valitettavasti kaikella loistokkuudellaan peittoavat vanhat mussukka-tossuni. Hyvästit jääköön teille, wanhat kenkäni. Kirpputorilta olin teidät löytänyt kolmella eurolla, ja koko hintanne edestä olette minua palvelleet. Kiitos.

7. Olen syönyt mehevän voileivän ja suklaamunan.

8. Juku, kommentteja tullut kaksi kappaletta! Kiitän teitä kommenteistanne! Jee! Paljon nahkatakkikelejä teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti