22.3.2013

Muutama fakta minusta

Olen tässä jo muutaman päivän ajan höpissyt asioita elämstäni. Mutta en ole kertonut tarkempia tietoja itsestäni. Tässä on muutama tärkeä tieto minusta:

 - tältä näytän tänään:



- Olen 18 vuotias, Hollolasta

- Olen parisuhteessa 


- minulla on sisaruksia, kivoja sellaisia



- Minulla on mahtava rakki, Hemmo






- ostan lähes kaikki vaatteni kirpputoreilta

- rakastan pukeutumista ja laittautumista



- olen ollut joskus (viime kesänä) blondi





- olen käynyt elämäni aikana läpi monia "tyyli-vaiheita"


- minulla on tärkeitä, ihania ja inspiroivia ystäviä

- tykkään juhlia (varsinkin ystävieni kanssa)



- rakastan valokuvaamista

- olen huomannut, että saan joskus räpsittyä aika hyviäkin kuvia







- olen tunteellinen

- olen onnellinen







- en malta odottaa kesää



- nähdäkseni kunnolla tarvitsen silmälasit 

- sellaisia minulla on kaksin kappalein






- musiikkimakuni on laaja ja kummallinen


- rakastan ruokaa






- innostun herkästi uusista asioista

- olen melko spontaani







- Tampere on tuleva kotini





- pidän linnuista



- rakastan luontoa ja sen kuvaamista



- minulla on tatuointeja


- en tiedä mitä teen tulevaisuudessa ammatikseni


- kohta menen Hesburgeriin (lempi ravintolani Lahden Mammamarian jälkeen) ja sitten siivoan ja lakkaan kynteni, sillä huomenna on juhlat.



Hauskaa päivän jatkoa! 

Ps. Olisi kiva saada kommentteja joskus! ^.^



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti