26.3.2013

Kerron teille tarinan

Kerron teille nyt tarinan kotimatkastani Hollolaan. Kerron sen kuvien avulla, sillä onhan se niin,että kuvat kertovat enemmän kuin tuhannet sanat. Lisään joukkoon vielä muutamia sanoja, ihan noin niinkuin selvennykseksi.


Tässä olen minä. Hämärässä ja hiljaisessa bussissa matkalla pois kodista ja rakkaudesta.



Kirkkaat maanteiden valot sokaisivat silmäni.

 
Kapeilla teillä vastaan tulleet autot pelottivat minua.


Tältä näytti Kauppakeskus Tuulonen.



Ohi meni välillä rekkakin, ja se vasta pelottkin.



Sain onneksi pelätä rauhassa, sillä kanssamatkustajia taisi olla kaksi kappaletta. Eivät häirinneet minua pelkotilassani.


Taivaalla paistoi vaikuttava kuu.



Ps. Huomasin että minulla on yksi seuraaja blogilistalla, enkä tiedä kuka se on. Haluaisin palavasti tietää kylläkin. Nyt minulla on kaksi seuraajaa täällä blogin puolella ja yksi blogilistalla. Niin kivaa. Hyvää yötä ja terveisiä varsinkin teille kolmelle, mutta tietysti muillekin, jotka vahingossa tänne eksyvät!

2 kommenttia: