21.3.2013

Hyvää yötä

Mitä tämä päivä toikaan tullessaan. No aurinkoa ja Tuulensuun ainakin. Tuulensuu on sellainen mukava gastro-pubi Hämeenpuistossa. Tai oikeastaan se taitaa olla Puutarhakadulla..

Sinne menin rakkaani kanssa nauttimaan oluen (me molemmat siis siemailimme kitusiimme yhden oluen, emme yhteistä olutta ottaneet). Otimme olutlistalta hunajabokit, tai jotakin tuon kaltaista oli se olut nimeltään. Oli varmaan kypsytetty kuusitynnyrissä, maistui (varmasti joka kerta) nimittäin havunneulalta ja hunajalta, niin hyvää. 


Ihana ilta-aurinko ja kitara osaavan käsissä. Jotain parasta.


Tässä minä. Ulkona olen, tuulisessa säässä. Haha, ulkona tuuli ja Tuulensuuhun olin matkalla.




Tässä minä. En kovin mietteliäänä, puheliaana tosin.




Tässä minä. Yritän olla vakavissani.



Hunajabok. Herkullista. Kai sen näkee huulenjäljistäkin.





Hyvää yötä. Kauniita unia ja oman kullan kuvia. Nukkukaa hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti