27.3.2013

Kasvoni naamiolla peittäisin




Kuva täältä ihanasta blogista



Selailin eilen aamulla ja päivällä ja iltapäivällä ja illalla ja yöllä ja nyt uusia lemppari blogejani. Törmäsin sitten yhdessä varsin lempiblogissani tähän kuvaan.

Nyt minäkin haluan naamion.

Minun on pakko saada naamio. Semmoinen naamio, joka päässä voisi kulkea kaupungilla ja hämmentää ihmisiä. Sellainen naamio jonka voisin ottaa mukaan kun lähden tyttöjen kanssa tanssimaan, ja mennä tanssilattialle nolaamaan itseni täysin, mutta kukaan ei minua tunnistaisi kun minulla olisi se huikea naamio. Sellainen naamio jonka voisi välillä asettaa kasvoilleen ja tunte olonsa tyytyväiseksi.

Miksi, oi miksi? Mitä hemmettiä minä teen jollain naamiolla? Ja mistä aineksista voisi koota noin komean naamion vai voisiko noita ostaa jopa kaupasta? Onko tuo nyt niin tarpeellinen kuitenkaan.




ostaa Halloween naamiot, naamiot
Kuva

Noita naamioita on jonkun verran kaupoissa näkynyt, esimerkiksi mallinukkien yllä. Saisikohan sellaisen ostaa...

Aion naamioni tehdä/hankkia, oli se tarpeellinen tai ei.

Sitten joskus vuosien päästä lapseni lapset löytäisivät naamion ja ihastuisivat siihen ja vahingossa rikkoisivat sen. Ihanaa.

Mutta eiväthän lapsetkaan naamioihin ihastu, jolleivat ne ole persoonallisia ja hienoja..

Ehkä minulla ei ole sellaista todellista tarvetta naamiolle. Ehkä vain haluan kerätä materiaa muistoiksi, kuten yleensä..

Onko kenelläkään muulla tälläisia naamioita, ja onko ne ihan turhia vai saavatko ne hymyn huulille? Vai kannattaisiko minun vain antaa naamioiden olla?

2 kommenttia:

  1. minulla muutama, kettuni niistä paras. ostin sen viime kesänä tampereella puistossa joltain ja sen taakse voi piiloutua. tai se roikkuu joskus mukana kun mennään ja on hyvin veikeä! yksi haaveni olisi olla naamioiden tekijä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, naamioiden tekijä.. Ja puistosta ostit... Kuullostaa melkein rakkaustarinalta. Jos joskus ryhdyt naamioiden tekjäksi niin tahdon ostaa sinulta yhden naamion.

      Poista