17.6.2013

Satunnaisia otoksia kännykästä ja jotain lässytystä

Eipä tässä mitään kummempia. Töissä olen viettänyt suuren osan päivästäni ja viihdyn siellä suuresti. Tykkään.

Tykkään myös ollaa mökillä ja juoda Teerenpelin panimon mustikkasiideriä. Tosi herkku. Maista, jollet ole vielä maistanut. Iina ja Saana, mennään käymään Teerenpelin terdel, tarjoon teille lasilliset.


Mutta olen hieman väsynyt. En jaksa kuvata enkä ajatella. Ei minulla ole oikein mitään sanottavaa tänne blogin puolelle, muuta kuin että:

- kivaa kun tosiaan on viileää ja saapi pukea villapaidan ja farkut jalkaan kun lähtee töihin mutta nyt tämä touhu menee taas ihan naurettavaksi, on sentään kesäkuu. 


-  kaipaan mun tyttöjäni, Pastilli-Saanaa ja.... öö.. En-kerro-mitä-Iinaa.

- kaipaan lievästi humalaa. Hupsista.

- kaipaan kirppareita, iltavuorojen takia en pääse kirpputoreille yhyy yhyy..

- tavallaan on ihan tyhmää käydä töissä, mutta tavallaan on myös tyhmää olla pennitön. On siis tehtävä töitä pennosten eteen.

- ja nyt olen nälkäinen. Kaipaan caesar-salaattia, valkkaria, nakkeja ja muussia, pitsaa, hamppareita, olutta ja mansikoita ja jäätelöä. Onneksi Päijät-Hämeen Keskussairaalassa on kanttiini, josta voin päivisin hakea kallista jäätelöä. 




Hieman irrallisisa ovat ajatukseni nyt. Taidanpa mennä tekemään voileipiä.

Olisiko jollakulla jonkinlainen ehdotus jostain aiheesta/asiasta, mistä minun kannattaisi kirjoittaa tai ottaa kantaa ja jakaa mielipiteitäni?

Ainakin sen voin kertoa että e-pillerikohu on hätkähdyttänyt minua. Onneksi olen vielä hengissä.



Koittakaa kestää. Kohta on juhannus, keskikesän juhla, josta illat pimenevät ja päivät lyhenevät. Terkkuja. 


Ps. Hemmoa puri kyy-käärme. Voi vuttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti