12.6.2013

Olen tässä miettinyt...


1. Tulevaisuuttani:

- Tulevaisuudessa aion opetella tekemään täydellisiä kaalikääryleitä.

- Aion opetella tekemään täydellisiä lettuja, täytekakkuja ja mutakakkua.

- Opettelen tekemään keittoja.

- Opettelen tekemään laatikoita.

- Opettelen tekemään kääretorttuja.

- Opettelen tekemään mureketta.

- Aion kasvattaa yrttejä kattilassa.

- Aion tulla mestariompelijaksi.


2. Säätä: Että on kivaa kun on vähän viileämpää niin saa pitää pitkiä housuja ja kauluspaitoja. 

3. Ystäviäni: Että kaipaan rakkaita bilehiiriäni.

4. Työtäni: saisinpa paljon vapaapäiviä ja paljon palkkaa.




5. Sisustusta: Haluan ainakin yhden hänen taideteoksistaan.

6. Elämää: olen aika huoleton persoona, enkä suhtaudu asioihin liian vakavasti. Tästä luonteenpiirteestä on sekä haittaa että hyötyä.

7. Tätä tilannetta: Olen onnellinen, että sukulakua on riittämiin, mutta olen onneton aurinkoihottumasta säärissäni. Kesähitto.

8. Sukulaisiani ja perhettäni: Olen aika onnenpirkko.

9. Tätä seuraavaa kuvaa: se on taidetta.


 10. Rakastani: Tykkään susta, Julio.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti