1.7.2013

Vikapisiitti

Pikavisiitti.


Minä niin haluaisin kirjoittaa ja kuvata.

Minä niin haluaisin kirjoittaa ja kuvata.

Minä niin.... Haluaisin...

Mutta vittu ku en ehi.

Nyt minulla on työn alla hääkuvien muokkaus. Enpä siis ehdi paljoa omia kuviani muokata. Mutta kunhan ne ovat valmiita, niin palaan taas.

Iltavuorot syövät kaiken aikani. Vihaan iltavuoroja.

Vihaan iltavuoroja.

Vihaan iltavuoroja.

Vihaan niitä. Kesähitto.

____________________________________________________________________

Minulla on takanani raju viikko. Olen mm. oksentanut kolme kertaa, ottanut satoja kuvia, nauranut, itkenyt, viettänyt aikaa ystävien kanssa, shoppaillut ja tehnyt töitä. Kaikki tämä 48 tunnin aikana. Mites ne loput 120 tuntia?

No niiden aikana olen shoppaillut lissee, ja nauranut lissee, itkenyt lissee, ja kuvannut vähän lissee, ja tehnyt niin tolkuttomasti töitä ja tapellut niin työtovereiden, kuin rakkaanikin kanssa. Ja ainiin, minulla oli myös palkka päivä.

Asiat joita en ole tehnyt, ovat mm seuraavia: laulanut, soittanut kitaraa, sammunut, menettänyt muistia, kaatuillut, ollut köyhä, vihannut elämää (iltavuoroja jonkin verran), ajanut autoa, tehnyt kärrynpyöriä, ottanut aurinkoa, syönyt etanoita, lukenut raamattua, ratsastanut, ottanut tatuointia, ollut kuumailmapallossa, lasketellut Alpeilla, kuunnellut lempimusiikkiani, pukeutunut ihanasti, enkä ole muutenkaan tehnyt yhtään mitään.

Yritän parantaa tapani tämän päivyrin suhteen. Ihan sinun vuoksesi, Iina. Yritän nyt kirjoittaa jotain filmaattista ja tärkeää. Kuten sen, että tänään Lahden mediakulmalla ulkomaalainen mies soitti hanurilla joululauluja. Ja minun aivoni itkivät verta.

Kuvia ette saa, sillä elämäni on kuvatonta nyt. 

 Voi kesähitto.


_________________________________________________________________

Kiitos ja hyvää yötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti