3.9.2013

Syysunelmaa

On aika kynttilöiden. Syysunelma. Unelma. Unelma Säleikkö

Unelmavaatteet. Unelma sää. Unelmien kengät. Unelmien kaupunki. Unelmien Koti (ja unelmien rakas, tietty).

On syksy.

Nauttikaamme.

Nauttikaamme lämpimistä juomista.

Nauttikaamme villasukista.

Nauttikaamme värilöistosta.

Nauttikaamme uudesta alusta.

Nauttikaamme lämmöstä, nauttikaamme kylmästä.

Nauttikaamme auringon laskusta, nauttikaamme auringon noususta.

Nautitaan kaikesta. Minä ainakin aion nauttia. 







Mutta olen kahlittu työhön. Se imee minusta voimat ja elon, mutta en anna sen lannistaa.


 Sillä minua ei yksinkertaisesti lannisteta.


 Minä kahlitsen työn.


Kuluneet kengät, syyskengät. Niillä kuljen syksyllä. Ja sukat kastuvat, joko hiestä, tai märästä tiestä. Niillä kulkiessani, en voi lannistua.




 Kuten sanoin, aion nauttia.




Nauttikaamme siitä, että elämässä on sirpaleita. Sirpaleet tuovat kuulemma onnea. Rikoin töissä viisi juomalasia ja yhden maljakon. Ajattelin tästä syystä kokeilla loton päävoittoa.

Toisaalta, olen jo lottovoittaja, jos asiaa osaa tarkastella oikeasta vinkkelistä.
Olemma kaiketi kaikki.

Tämä kirjoitus on toteutettu yhteistyössä rakkaani kanssa, hän otti kuvia minusta. Tämä on toteutettu yhteistyössä myös pakottavien tarpeideni päästä valokuvaamaan ja kävelemään puistoon. Purkamaan patoutunutta taiteellisuuttani, voi tätä luomisen tuskaa.

Kiitos uusista kommenteista, oli hauska huomata, että en ole eksyksissä nettipäiväkirjani kanssa!

HYVÄÄ SYKSYÄ.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti